dimecres, 12 de novembre del 2014

REFLEXIÓ

Avui, al llarg d'una coordinació amb una tutora, ha sortit un tema que m'ha deixat una mica boca-oberta!
Es tracta dels POLLS A L'ESCOLA, i que és un tema que és tractat amb molta crueltat pels alumnes d'ESO.

Es un tema que és molt difícil d'evitar a una escola, ja que cada curs escolar n'hi ha, però aquest any està duent una cua que no és habitual, fins el punt d'haver d'intervenir, i ho farem des del departament de psicopedagogia del centre. Ho hem decidit així ja que és una figura que no tenen habitualment dins l'aula i potser 'imposa' una mica més.

La qüestió, també, és que fins i tot un pares, al llarg d'una entrevista de pre-avaluació, van expressar a la tutora del seu fill que no estaven d'acord amb el lloc que se li havia assignat per seure durant les classes al seu fill ja que l'havien posat al costat d'una persona que té polls (ells ho asseguren, nosaltres no ho hem confirmat).

Crec que això és el que ajuda a 'crear dimensió al problema'. La importància que donen els pares.

Aquí és quan jo m'he demanat... ho he de veure com una cosa normal? Perquè jo penso en quan jo anava a l'Institut, i no crec que els meus pares haguéssin fet cap mena de cas a aquest tipus de petició...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada